Wednesday 19 July 2017

Rugi Haupt Forex Kaya


Re: Boleh ke Jadi Kaya Dengan Forex Bayangkan kalau kita tahu rahsia bagaimana kuasa wang untuk membuat lebih banyak wang - indah atau tidak Bayangkan dengan sedikit wang sebagai modal kita boleh menambahkan lagi wang kita. Dengan sedikit wang kita mempunyai kuasa untuk lebih dari nilai yang kita tanamkan sebagai modal. Inilah kuasa quotLEVERquage yang dimiliki oleh orang-orang kaya. Tetapi ingat, Ini Adalah Zaman Internet, Kita Tidak Perlu Tunggu Jadi Kaya Seperti Ananda, Robert Kwok, Donald Trump ataupun Bill Gates untuk menggunakan Hebel ini. Salah Satu Hebel Yang Dahulunya Hanya Dimiliki Oleh Orang Kaya Adalah FOREX. Zaman Internet Banyak Kemudahan Yang Ada. Sekarang ni siapa-siapa pun boleh menceburi Forex. Kita Boleh Buka Akaun Dengan International Forex Broker. Suche saja dekat Google, banyak broker haus yang akan muncul. Bagi saya pula, saya menggunakan Marktiva. Buka akaun dengan Marketiva percuma Malah diberi 5.00 dan demo akaun untuk mencuba dan belajar Marketiva Bagi Hebel 1: 100, Bermakna 1 Boleh Main Untuk 100 - Inilah Hebel, Wang Kecil Boleh Beli Nilai Yang Lebih Besar. Ada Juga Broker lain Yang Bagi 1: 200, 1: 300 Dan 1: 400. Bagi saya cukuplah dengan 1: 100, besar sangat pun takut hilang displin diri. Kalau nak buka akaun pergi ke sini marketiva. Nasihat saya, belajar sampai betul-betul zuversichtlich, baru tambah modal. Kalau sabar guna 5.00 yay Marketiva bagi, sikit-sikit lama-lama jadi bukit Berbalik kepada Thema Kita Yang Mula Tadi quotBoleh ke Jadi Kaya Dengan Forexquot. Jawapannya BOLEH dan Tidak BOLEH. 1. Ramai Orang Yang Jadi Jutawan Dengan Forex. Jadi kalau orang lain boleh, mengapa und a tidak boleh. 2. Ilmu kena ada, baik teknikal atau grundlegend. 3. Menggunakan teknik Geldmanagement yang betul. 4. Displin diri kena ada dan kuat. 5. Kena penyabar dan tidak tamak. 6. Kena verpflichtet dan tidak boleh sambil lewa. 7. Kena rancang strategi untuk Hauptforde dan mesti ikut perangcangan dengan betul. TIDAK BOLEH Sebab: 1. Haupt-Forex tanpa ilmu atau main belasah saja. 2. Tidak menggunakan teknik Geldmanagement yang betul. 3. Tiada displin dan tamak 4. Tiada keyakinan diri ataupun über zuversichtlich. Forex ini seperti pelaburan Yang lain juga. Untuk berjaya und a kena minimieren risiko. Untuk minimieren risiko, unda kena lengkapkan diri dengan ilmu. Banyak buku-buku dan Unterricht yang diberikan secara percuma di Internet. Anda hanya perlu rajin mencari, pasti akan jumpa Sekarang, tujuan sebenar saya menulis ini. Tujuannya adalah saya ingin berkongsi ilmu dengan und ein mengenai satu ebook Forex yang telah saya beli. Saya telah mencuba strategi yang diajar Untuk makluman, saya bukanlah pakar dalam forex, saya baru hampir 3 tahun involve dengan Forex, itupun secara Teilzeit. Tetapi sejak menggunakan strategi dari ebook ini boleh dikatakan gewinnender Prozentsatz saya telah menjadi 70 - bermakna 10 kali saya main, 7 kali untung dan 3 kali rugi. Ini agak memberansangkan Ebook yang ingin saya kongsi bersama ini ialah quotForex Trading Machinequot oleh Avi Frister. Anda Boleh Suche di Internet atau masuk Mana-Mana Forum Mengenai Forex, unda Akan Dapati Banyak Rezension-Bewertung Yang Menarik Mengenai Teknik-teknik Yang Diajar Oleh Avi Frister Ini. Yang menariknya, teknik-teknik yang diajar tak perlu und a tahu mengenai teknikal Indikatoren seperti MACD, Parabolische SAR, Moving Averages dan lain-lain lagi. Anda Hanya Perlu Tengok Pada Harga (Preis) Dan ikut Prozedur-Verfahren Yang Dia Ajar. Resultnya pasti berjaya. Kalau tak belajar ilmu ini memang rugi, sebab dia ambil masa berbelas tahun untuk menyempurnakan teknik-teknik ini. Jadi, tanya diri anda - Sanggupkah und a tunggu berbelas tahun untuk mengetahu teknik-teknik ini ataupun ambil jalan yang lebih mudah dan cepat, belajar dari pengalaman Avi Frister. Untuk pengetahuan und a, Avi Frister menjual bukunya dengan harga 97.00 ataupun RM336.30. Bila und ein Membeli Dari Avi Frister, und a akan dapat Beberapa servis seperti und ein Boleh dapat Unterstützung dari Avi Frister sendiri dan und ein juga dapat video cara menggunakan teknik tersebut. Untuk yang berkemampuan, saya syorkan und ein beli sendiri dari Avi Frister. Tetapi, jika und a rasa terlalu mahal, saya boleh berkongsi dengan und a. Tetapi bukan secara percuma sebab sifat semulajadi manusia jarang meletakkan nilai pada ilmu yang percuma. Jika berminat hendak kongsi dengan saya, und a kena keluarkkan RM25.00 untuk ilmu Avi Frister ini. Tetapi ingat, kalau kongsi dengan saya, tak adalah Unterstützung atau Video. Saya boleh tolong setakat saya mampu Jangan risau gaya penulisan dan Englisch Avi Frister mudah difahami. Yang baru nak berjinak dengan Forex Wortspiel boleh beli sebab Seite 1 - 90 ebook ini menerangkan perkara asas mengenai forex dan page seterusnya mengenai teknik - teknik yang berkesan dan sungguh indah itu. Jika berhasrat berkongsi ebook ini dengan saya, sila hantar email kosong ataupun apa-apa email ke husnihusainxxxxxxxxxxxxxxxxx Kemudian anda akan dapat email dari usaharezekixxxxxxxxx untuk validate Link. Anda klicken Sie einfach auf den Link tersebut. Lepas validieren, und a akan dapat satu lagi email dari usaharezekixxxxxxxxx menerangkan bagaimana nak dapatkan ebook quotForex Trading Machinequot itu dari saya. Dah dapat E-Mail itu, und nur folgen Anweisung. Selesai semua und a akan dapat ebook tersebut. Baca dan Praxis apa yang diajar. Guna Demo akaun Dahulu Sampai zuversichtlich. Ingat Ilmu Aktion Powerquot. Lagi Satu, und a tak perlu takut ebook itu und a tak dapat. Saga Adalah Seorang Pengusaha Hotel iaitu Hotel Seri Malaysia Kulim, kalau tak dapat und ein Boleh berjumpa atau Telefon saya di Hotel Seri Malaysia Kulim (04-4909898) - Saya Akan Pastikan und ein Dapat ebook tersebut. Industri perhotelan adalah satu idustri yang amat sensitif, saya tak boleh berbohong sebab kalau saya berbohong, orang akan bercerita. Lambat laun akan merosakkan perniagaan saya - ini adalah Haupteinkommen saya..Bad Worte reisen fastquot. P. s - Alam menjadi bukti Tanaman kalau kita bajakan ia, bagi luft secukupnya, kita akan mendapat hasilnya. Kita kena beri dulu, baru kita dapat nikmati hasil Zitat Und du wirst Getquot. Forwardkan email saya ini kepada kawan-kawan yang lain, mungkin mereka dapat manafaat dari ilmu di atas. GEBEN SIE UND SIE SIND GET. P. p.s - Kalau ada masalah email saya. Usaharezekixxxxxxxxxx1) Dalam forex, anda hanya diberi 2 pilihan sahaja untuk melakukan kaufen dan sell. Tetapi und a juga diberi pilihan sama ada untuk memilih buysell utk trend panjang atau buysell untuk trend pendek. Tapi Berapa Jauh Markt Berjalan Adakah und ein Tahu Kuba Lihat Gambar di Bawah 2) Tiada Siapa Yang Tahu Ke Mana Arah Tuju Markt Forex. Indikator Hanya Membran Tetapi ramai Yang Silap. Ramai yang menganggap Indikator sebagai kunci untuk mendapatkan keuntungan. Bila Indikator mendatangkan Rugi, Maka Indikator Pula Yang di Persalah. Saya percaya ramai di antara und ein Memiliki berpuluh Indikator, malah tak kurang beratus. Sebab apa Sebab und ein Mencari Indikator terbaik untuk mendapatkan Profit Yang Maksimum. Tak Salah und ein Menggunakan Indikator .. 3) Mari Kita Lihat Keuntungan Yang Kita Boleh Dapat Dari Pergerakkan Turo naik Markt. 244 169 148 59 72 95 176 245 95 1,303 pip Wow, tentu banyak bukan kalau 1 pip 1USD tentu und a dah dapat 1,303 USD. Banyak tu, makan sebulan pun tak habis Kenapa kita tak dapat 1,303 pip tetapi yang kita dapat -1,303 pip Memang berkerut dahi kalau dapat -1,303 pip. Kalau Banyak Duit Takpelah. Mungkin boleh hält sampai Markt turun. Tetapi bagaimana pula kalau margin call 4) Disini timbul la perasaan tamak dalam diri kita Kalau boleh kita nak dpt 1.303 pip. Sama la dengan perangai saya dulu, letzte-letzte yang saya dapat adalah margin call. Untung hari ni 30 pip, esok rugi 120 pip. Saya rasa ramai yang mengalami masalah yang serupa Kadang Rasa Timbul Perasaan Nak Berhenti Sahaja Dari Main Forex. Duit Makin Lama Makin habis, untung cuma rasa 2-3 kali. Kenapa bittet 5) Sekali pandang pada graf, bukan susah forex ni. Itulah tanggapan pertama bila mengenali dunia forex Kat bawah kaufen, kat atas verkaufen. Dah Boleh Dapat Gewinn 1,303 Pip. Tapi kenapa ramai yang dapat margin rufen Kenapa 95 trader verlust Indikator ada beratus-ratus, kelas forex masuk dah berlambak, ada yang bayar, ada yang frei. Tetapi kenapa masih lagi Verlust 6) Sebab forex senang sangatlah akhirnya kita dapat hasil seperti ni Senang kan senang untuk dapat merah (Verlust). Rasa nak menangis Wortspiel ada. Nak berhenti forex pun ada. Salah Indikator Ke Atau Salah Cikgu Yang Mengajar Ke 7) Itulah Dunia Forex, Bila Dah Berkecimpung Barulah Saya Tahu Bahawa Dunia Forex Indah Khabar Dari Rupa. Majorit 95 traderverlust akan buat perkara yang sama seperti saya buat Bila tengok ss orang lain hijau ratus-ratus dan kelas dibuka, ramai lah yang berminat untuk mendapatkan hasil yang hijau. Padahal ada cikgu yang tak bertanggung jawab bearbeiten post-post supaya kelihatan hijau. Anak murid pun kena tipu Masuk kelas pun bukan murah, kurang-kurang RM400. Tapi Ada Gak Cikgu Yang Bagus. Tapi kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. 8) Bila bercerita bab Verlust, ramai yang beri pendapat. Ada Yang Kata Tamak, Tak Jaga Marge, Signal false, Teknik Lari, Cikgu Ajar Salah. Kalau di ceritakan bab Verlust, rasanya tak habis sampai esok Wortspiel. Ramai Yang vorschlagen Geld-Management, Haupt-10 Dari Modal. Tapi Berapa ramai Yang ikut contoh Geld-Management yang ada. Tapi tak kan nak dapat 10 pip jer Kalau 1 Pip 1USD ok la jugak, Kalau 1 Pip 1sen usd Berapa lama saya nak kumpul Haupt 1 Pipe 1usd Pun Verlust. Main 1 pip 1sen usd pun Verlust jugak macam mana pula Akhirnya Verlust jugak. Ada 10k usd pun habis gak, ada 10usd pun habis gak Lama-lama sanggup berhutang sebab forex Hari ni untung 200usd, esok terus margin call. Macam Mana Tu 9) Banyak Trader Membran Kesilapan. 95 buat kesilapan yang sama, antaranya 1. Ramai trader suka vorhersagen bila Markt akan berubah arah. 2. Ramai Yang Suka Tanggung Float Pip Merah Yang Banyak, Tapi Bila schließen Pip Hijau Yang Sedikit. 3. Tidak Berdisiplin bila Handel 4. Bukak Post Handel melebihi 10 Daripada Marge Siapakah und a untuk mengetahui Markt akan berubah arah Kebanyakkan Händler Yang Rugi Adalah Händler Yang Suka Rechtsanwalt Arah Markt (Tapi Mana Trader Tau Markt nak Berubah Arah). Satu persoalan juga .. 10) Maka berlaku kes seperti Verkaufen di bawah, kaufen di atas. Cukup bulan terus margin call Ramai trader buat kesilapan seperti di bawah ini Saya percaya 95 buat kesilapan ini Konsep forex yang sebenar adalah Kaufen di Low, Sell di High. So salah siapa signal ke atau cikgu forex tak beritahu 11) Trader juga selalu lakukan kesilapan yang seperti di bawah ini .. Akhirnya Yang Dapat Adalah Float Yang Banyak Sehingga Margin Call. Kalau nasib baik Schwimmer sikit tak mengapa. Bagaimana kalau float sampai -1000 last-last cari juga cikgu forex padahal diri sendiri yang salah. 12) Lagi Satu Kesalahan Trader Yang Selalu Berlaku Selalu Trader Suka Gatal Tangan (Dalam erti Kata Lain Tidak BERDISIPLIN). Suka cari penyakit Trader macam ni, kasi 1000 signal pun atau 1000 cikgu pun noch akan Verlust sampai bila-bila. Bila dah Verlust, Salahkan Indikator. Indikator tak betul la. Yang Pergi Kelas, Salahkan Cikgu Pulak. Padahal sendiri yang salah Yang untung cikgu forex 1 Kepala RM 400, 10 jenis anak murid degil dan selenga macam ni dah untung RM 4000. Sebab tu kelas forex tumbuh macam cendawan. So salah siapa 13) Penyakit yang trader suka simpan. Tak tau nak Kata Macam Mana. Mungkin ramai trader-trader malaysia ni kaya-kaya. Bak kata orang, alah kalau verlust nach oben lagi. Apa susah kan Sanggup Schwimmer sampai ratus-ratus, ribu-ribu. Bila dah nak Margin Call Baru Gelabah Nak nach oben. Lepas tu rasa frust Yang Teramat Sangat. Kalah orang putus cinta Dalan hati rasa menyesal tak schneiden Verlust. Rasa nak bersara dari forex la, tak nak main forex lagi la. Tapi salah siapa signal ke cikgu ke 14) Lagi satu kesilapan trader adalah TAMAK. Nak cerita bab tamak, saya pun tamak jugak Kalau Boleh Nak Dapat 100 Pip Jugak. Dah la float sampai ratus-ratus Bila Gewinn 20-50 Pip Je. Mana adil, betul tak Dalam forex turun naik adalah duit. Siapa yang tak nak duit Rugi ooo sapa tak nak duit Tapi macam mana nak dapat duit balik-balik yang dapat, duit kena telan lagi ada la. 15) So salah siapa sekarang signal und ein atau cikgu forex und a Saya pun bukan seorang yang hebat. Dalam Handel saya. Ada juga saya Verlust Dalam forex Verlust Adalah Asam Garam. Terima Verlust und a sebagai pengajaran. Mungkin pagi ni und ein Verlust Tapi Petang und ein Gewinn. Saya tak Harapkan und a ikut cakap saya tapi ubah persepsi cara Handel unda. Maksimumkan Gewinn und ein Kurang kan Verlust unda. Bagilah duit 5usd sekali Wortspiel, kalau konsep dan teknik und a betul, 5 usd akan jadi 5000usd. Tapi salah konsep dan teknik und a salah. 10k usd pun boleh habis sekejap sahaja. 16) Panjang jugak saya bercerita, harap lepas ni ramai yang tukar konsep dan cara Handel. Jangan salah sesiapa kalau und ein losss. Dalam forex sebab semua datang daripada und a sendiri. Benda dah ada depan mata und a tapi und a terlupa atau tidak perasan. Saya Pun Pernah Lalui Apa Yang und ein Lalui Sekarang. Memang pahit nak terima verlust, macam-macam cara dah kuba, kelas pun dah banyak masuk Tapi jawapan yang saya dapat hanya Verlust. Forex memang tiada belas kasihan Dua tawaran sahaja diberikan Anda Rugi atau und ein Untung. Semi teknik adalah sama tapi apabila konsep und a salah maka und a sebenarnya yang salah .. 17) Dalam forex, TREND adalah sahabat sejati anda. Anda Gagal Mengenalpasti Trend Beerti und ein Gagal Mengusai Forex. Dalam forex hanya 2 trend sahaja und aperlu tahu iaitu Naik atau Turun. Tetapi und ein tidak tahu berapa panjang trend itu naik atau turun. Beginen juga dengan saya. Saya Pun Tidak Tahu Sejauh Mana Trend Akan Pergi. Ramai yang berkata kalau nak tengok trend, lihat pada Zeitrahmen D1 (Täglich). Itu sebenarnya bergantung pada diri anda dan cara und ein handel. Dalam forex, tiada batasan untuk und ein menggunakan TimeFrame. Tausche kanonische Mana-Mana TimeFrame Sekali Wortspiel. Anda akan jumpa trend naikturun di Zeitrahmen 15, 30, 1 jam malah wöchentlich sekalipun. Tanpa-Trend Und a seperti kehilangan arah. Macam-macam cara und ein boleh ukur trend. Contoh Indikator Trendline, rsi, macd. Tapi und a peningkan kepala und adengn pelbagai indi. 18) Trend hanya menawarkan Trend panjang atau Trend Pendek. Anda bukan tidak kenal Indikator rsi, trendline atau macd. Tetapi sebenarnya und ein gagal menguasai Indikator tersebut. Disitu sebenarnya und aperlu lihat kesilapan anda 19) Anda boleh ukur trend menggunakan rsi jugak. Beginen juga macd. Kuba lihat gambar di bawah 20) Trend memang sahabat sejati und a. Anda telah tahu trend tetapi und ein masih Verlust atau margin call. Kenapa Kalau setakat verlust mungkin boleh dimaafkan juga tetapi kalau margin call Tentu und a susah hati dan mula menyalahkan trend. Hati und a akan berkata Alah dah tahu Trend Pun Kena Margin rufen Jugak. Kalau und telah tahu trend tetapi und ein verlust, bermakna und ein masih selamat. Tetapi Jika und ein Tahu Trend Tetapi und ein Kena Margin Call Beerti und ein Memang Tidak Memahami Trend Tersebut. 21) Saya Pun Tidak Tahu Sejauh Mana Trend Pergi Dan Saya Pun Ada Verlust Jugak. Tetapi Gewinn saya melebihi Verlust Yang saya dapat. Sebab apa Sebab saya Faham Bagaimana Trend berfungsi. Saya hanya menggunakan salah satu daripada 3 Indikator sahaja. Mari saya tunjukkan contoh Ini adalah contoh penggunaan Trendlinie Indikator. Jumlah Pip Tersebut Adalah Anggaran Profit Yang und ein Perolehi. Banyak bukan tetapi kena masih ada yang margin call 22) Bila und eine mengetahui sesuatu trend, jangan sesekali und ein memikirkan bilakan trend akan berubah. Kebanyakkan Händlerverlust disebabkan mereka memikirkan bilakah akan berlakunya Umkehrung. Tanamkan dalam hati und ein Anda tidak tahu sejauh Mana Markt akan pergi atau Lebih baik saya ikut sahaja arah Markt yang ada. Kebanyakkan Händler Verlust Sebab mereka menjangkakan Markt akan berubah bila nampak sebarang Umkehr berlaku. Apabila mereka nampak bayangan umkehrung akan berlaku, dengan senang hati mereka akan bukak satu post yang berlawanan arah. Bila Markt tidak mengikut seperti apa yang dijangkakan maka dengan sendirinya und a telah menetapkan satu post dalam keadaan Verlust. Disini silap anda, sebab apa sebab und a inginkan profit yang maksimum tetapi und a lupa bahawa tiada siapa yang tahu ke mana markt akan pergi. 23) Walaupun und ein mengetahui trend bukan beerti und ein berhak membuat keputusan sesuka hati anda. Kebanyakkan trader loss disebab mereka terpengaruh dengan pengaruh Markt. Mereka akan mula berasa tamak dan ingin mendapat keuntungan lebih. Disinilah Terletaknya Kekuatan Mental Disziplin Seseorang Trader. Kalau Yang Lemma, mereka akan masuk kali Kedua Post. Tetapi mereka lupa bahawa sebenarnya mereka hanya menempah kerugian. Anda perlu ingat Markt boleh berubah bila-bila masa sahaja. Mungkin und ein bernasib baik untung bila untung kali kedua. Tetapi tanya pada diri anda, berapa kali peluang kedua und a mendatangkan keuntungan 24) Walaupun und ein tahu Trend, tidak beerti und ein tidak boleh memasuki Markt sesuka hati anda. Trader selalu melakukan kesilapan ini kerana ingin mendapatkan keuntungan Trader lupa pada Markt boleh berubah bila-bila masa sahaja. Jangan kerana keuntungan 20 Pip, anda kehilangan 20K 25) Kuba tanya balik dalam diri anda, siapa sebenarnya silap signal ke cikgu ke Markt ke Saya tak nafikan ramai yang Verlust beribu-ribu, ada yang dah setahun main forex pun masih Verlust lagi. Dah Bermacam-Macam Teknik Kuba Tapi Masih Gagal. Tapi kenapa kita gagal Anda keluarkan duit beratus dan beribu untuk masuk kelas forex, beli signal semata-mata untuk mendapatkan keuntungan tapi und a terlepas pandang apa yang ada di depan mata anda. Jangan salahkan orang lain Salahkan diri anda sendiri. 26) Jangan sesekali und ein mencari perubahan Trend. Setiap perubahan trend akan datang dengan sendiri. Setiap trader hanya perlu mempunyai kesabaran Tidak salah kalau und ein bersabar. Setiap trend yang akan datang adalah peluang untuk und a menjana keuntungan. Markt bergerak 24 jam sehari selama 5 hari. Setiap saat adalah peluang untuk und a. Apa anda perlu lakukan adalah sabar Markt sentiasa memberi peluang kepada und ein mencari keuntungan. Tetapi und ein sentiri yang menutup peluang tersebut. 27) Walaupun Handel ikut Trend Tetapi 3 Kesilapan Tersebut Perlu und ein Hindari. Ramai Juga Yang Tahu Handel ikut Trend Tapi Berapa ramai Yang berjaya Ramai Yang Handel ikut Trend Tersebut Tapi Masih Gagal Juga Sebab Apa Sebab Mereka Memandang Mudah. Dalam erti kata lain Handel jer ikut trend, mesti selamat. Kuba lihat Gambar di Bawah Bukan Tidak Boleh Eintrag di Kawasan Tersebut, Tetapi Risikonya Adalah Tinggi. 28) Jangan ambil mudah sesuatu perkara walaupun ianya nampak mudah Bak kata orang, kalau mudah tentu yang main forex ni ramai yang dah kaya. Tetapi kenapa ramai yang gagal Mencari OverbaughtOversold sama juga und eine mencari Umkehrung. Nah tanpa disedari und ein telah melakukan salah satu kesalahan tersebut. Mudahkan nak buat silap Salah siapa Anda juga bukan Cara yang betul adalah tunggu di permulaan Markt. Dalam ertikata lain, tunggu perubahan Trend. Indikator akan memberitahu und ein setiap perubahan Trend Yang berlaku. Apa yang und ein perlu lakukan hanya tunggu dengan sabar. Sekiranya und a terlepas trend, tunggu sahaja trend berikutnya. Kalau dah tak tahan sangat, Haupt-la demovirtuelle Sahaja. Saya pun selalu buat flehen Demo Pun Demo la, Janji Seronok. Untuk leben saya tunggu di setiap permulaan trend. Kerugian anda adalah minimal jika masuk di permulaan trend 29) Setiap trader inginkan keuntungan Jumlah keuntungan adalah bergantung pada setiap trader tersendiri. Ada Yang Cukup Dengan 10 Pip Sahaja, Ada Yang 100 Pip. Saya cuma membantu bagaimana teknik Ausfahrt boleh digunakan untuk menentukan keuntungan anda. Biasanya Indikator Pivot Atau Fibo Boleh Digunakan Untuk Sebagai Ziel Untuk Keuntungan unda. Garisan-Garisan Tersebut Adalah Ziel Untuk Setiap Keuntungan unda. 30) Di dalam forex, kerugian adalah sesuatu yang tidak boleh di elakkan. Saya Wortspiel ada Verlust dalam Handel. Tetapi apa yang kita perlu buat adalah meminima kan setiap kerugian Jangan sesekali kita Kuba menahan kerugian (float) sehingga beratus-ratus pip. Di sini ramai trader melakukan kesilapan Menahan kerugian beerti akan membenarkan modal und a di ambil sedikit demi sedikit. Lama-Lama Margin rufen Yang Menanti unda. Di dalam setiap trend akan berlaku trend pendek dan trend panjang. Adakalanya Trend pendek akan menyebabkan und ein kerugianer. Tetapi und a terlupa Bahawa Trend Panjang Menyediakan Pulangan Yang Cukup Lumayan. Kerugian Trend Pendek Keuntungan Trend Panjang Tentu seronok bukan kalau dapat profit macam ini Belajarlah terima kerugian tetapi jangan sesekali menahan kerugian dalam handel unda. 32) Anda tentu mengenali Indikator trendline, rsi, macd dan banyak lagi. Semuanya ada depan und a. Saya tidak menyuruh und ein menggunakan trendline sebagai kaedah mengukur trend. Anda Boleh Mencuba Apa-Apa Sahaja Yang Boleh Mengukur Keadaan Trend. Yang Pasti und ein Mengetahui Sama Ada Trend tersebut Adalah naik atau turun. Penggunaan Marge juga perlu dijaga. Setiap trader ada perasaan tamak, tapi biarlah tamak bertempat Nak hilang duit memang senang Nak kumpul duit, hanya diri sendiri sahaja yang tahu. Biarlah kita untung hari ini seringgit tetapi akhir bulan kita dapat 1000 ringgit. Anda membayar Beratus-ratus ringgit ke kelas forex untuk mendapatkan keuntungan Ada yang berjaya dan ada yang gagal Tidak Salah und ein Pergi Ke Kelas Forex Tapi Jangan Lah Terlepas Peluang Yang Ada Di Depan Mata. Kelas hanya untuk memantapkan Sahaja teknik Handel Kita. Memaksimumkan Gewinn als Meminimumkan Verlust Adalah Tujuan Untuk Kita Pergi Kelas. Kuba tanya pada diri kita Salah siapakah selama ini semua ada di depan mata Hari-hari kita tengok GELOMBANG RADIO ONLINE FOREX PERTAMA DI DUNIA Cyberjaya Trainingszentrum Membran Satin Evolusi Baru Dalam Penyampaian Analisa, Berita Signal Forex Terus Kepada Para Trader Forex Seluruh Dunia. Kini dengarkan Radio online forex pertama dalam Bahasa Melayu terus dari mana-mana corong lautsprecher pc, hp, iphone, ipad, tab serta apa jua gajet und ein yang mempunyai saluran internet. Jom ON AIR bersama ctc. fm. KLIK BILDGETRIEBE APAKAH FOREX Dagangan Tukaran Mata Wang asing Adalah Satu Pasaran Antara Bank Yang Terbentuk Dalam Sekitar Tahun 1971 Apabila Perdagangan Global Dipindahkan Daripada Kadar Pertukaran Tetap Atau feste Wechselkurse Ke Satu Kadar YG Boleh Mengambang-Ambang atau schwimmenden Wechselkurse. Ini Adalah Satu Set urusniaga di kalangan ejen - ejen pasaran tukaran mata wang asing yang melibatkan pertukaran yang ditentukan oleh sejumlah wang dalam satu Einheit matawang dari Mana-Mana negara khas untuk matawang dari negara berbeza pada kadar persetujuan pada tarikh yang ditentukan secara terperinci. Semasa pertukaran, kadar pertukaran satu matawang untuk mata wang lain adalah ditentukan dengan hanya: oleh penawaran dan permintaan 8212 pertukaran atas persetujuan kedua-dua pihak. TRADER FX seit 2006 FULL TIME TRADER FX seit 2012. Dagangan Melebihi USD2.5 trilion Setiap hari Forex sungguh hebat kuasanya (mächtig) dalam menjana pendapatan yang sebelum ini tidak terfikir oleh kita. Dagangan forex dibuka 24jam sehari tanpa henti dan jumlah dagangan pula melebihi USD2.5 Billionen setiap hari-. Warrent Buffett manusia ke dua terkaya didunia melalui FOREX juga mengakui kuasa yang ada pada forex yang beliau sifatkan sebagai senjata kekayaan terhebat. Forex Pasaran 2 Hala Pasaran Saham Biasa Selalunya Hanya Satu Hala, iaitu Pelabur Hanya Untung Jika Harga Saham Jatuh Dan Terpaksa Menanggung Kerl Jika Saham Jatuh Kerana Tidak Dibenarkan SHORTSELL. Tetapi di FOREX und ein Boleh Mendapat Keuntungan Jika Sesuatu Saham Itu naik atau turun..nl Lah kelebihan Yang Ada di Pasaran FOREX Dan Tidak Terdapat Di saham Lain. Kelebihan Pasaran Forex Kecairan: Pasaran beroperasi dalam sejumlah bekalan wang yang besar dan memberi kebebasan mutlak dalam pembukaan atau penutupan satu kedudukan dalam sebut harga pasaran semasa. Kecairan Yang Tinggi Adalah Sebuah Magnet Berkuasa Untuk Pelabur, Kerana ia Mitgliedschaft Kebebasan untuk Membrana atau untuk menutup Satu kedudukan pada apa saiz kedudukan sekalipun. Tahap kecepatan: dalam tempoh 24 jam jadual bekerja, peserta-peserta dalam pasaran tukaran mata wang asing tidak perlu menunggu untuk memberikan reaksi kepada apa-apa peristiwa khas. Tahun 1996.Pasaran Forex DiBuka Untuk Orang Ramai. Pada tahun 1996, FOREX telah dibuka kepada orang ramai selepas ianya diluluskan buat pertama kali oleh Presiden Amerika ketika itu, Bill Clinton. Sebelum ini pasaran ini kurang beliebt dikalangan pelabur biasa kerana ramai yang tidak mampu dan tidak dibenarkan melabur didalam FOREX kerana untuk berdagang dipasaran FOREX ketika itu memerlukan modal sebanyak USD10 Juta dan jumlah dagangan hariannya juga pada masa itu hanya USD500 Juta setiap hari sahaja. Pasti und Masih ingat lagi dengan GEORGH SOROS. Beliau sangat bijak menggunakan kuasa FOREX Yang Ada Pada Pasaran FOREX Begi Mendapat Keuntungan Melebihi USD1 Milliarden Dalam Sekelip Mata Sahaja. Warren Buffett Warrent Buffett Manusia Ke dua Terkaya Didunia Melalui FOREX Juga Mengakui Kuasa Yang Ada Pada Forex Yang Beliau Sifatkan Sebagai Senjata Kekayaan Terhebat Pada Dirinya. Dan Zanger Seorang Super Trader terkenal, Dan Zanger, Dari Hanya Seorang bekas kontraktor Binaan telah menjana 11.000 menjadi 18.000.000 (18juta) hanya dalam masa 18 bulan saja. Ianya samalah seperti menjana 1.000 menjadi 1.8juta dalam masa 18 bulan. Tidak kah und a teringin menjadi super trader seperti itu Erti Kebebasan Kewangan Matlamat pertama und a seharusnya adalah untuk jadi finanziell free8230 atau kewangan mandiri, atau bebas kewangan ..Ada juga antara kita tidak mahu jadi jutawan. Kalau tak nak jadi jutawan pun tak mengapa, itu terpulang pada individu Namun, sekurang-kurangnya und aperlu menjadi bebas kewangan. Apakah maksud bebas kewanganBebas kewangan adalah apabila pendapatan resedual (passives Einkommen) kita melebihi perbelanjaan bulanan kita. Dalam kata lain, walaupun kita tak perlu kerja, kewangan kita sudah mencukupi untuk menampung perbelanjaan bulanan. Penghalang antara kita dan apa kita mahu8230 8220Hanya satu sahaja menjadi penghalang antara kita dengan apa yang kita mahu di dalam hidup kita iaitu - keazaman untuk mencuba dan keyakinan bahawa ia boleh terlaksana8221 Masa Itu Emas Rahsia untuk memotivasikan und ein melakukan apa juga jenis perniagaan adalah. Mach es einfach. Jangan melengahkan masa Masa itu emas Pada ketika zaman internet ini, masa berlalu teramat pantas. Tidak pernah lagi di zaman kita segala maklumat dapat berpindah tangan dengan flepp pantas Oleh itu Untuk mengejar kepantasan tersebut, kita juga perlu bertindak lebih pantas. Peribahasa Masa itu Emas mungkin tidak berguna lagi di zaman penuh infomasi ini..kerana Masa itu adalah bergunung-gunung emas Blog Archive Bersihkan Pendapatan Perniagaan Matawang Anda. Cuma peringatan buat usahawan MATAWANG beragama Islam, bersihkan pendapatan dari perniagaan MATAWANG (dan juga bukan MATAWANG) Tahun ini. 8230 ingatlah baik-baik tidak berkurang harta disebabkan zakat amp sedekah 8230 2 kaedah mengira zakat pendapatan: 2.5 atas jumlah pendapatan kasar setahun jika pendapatan tersebut tidak kurang dari nisab8230 atau 8230 2.5 atas pendapatan yang layak dizakat setahun iaitu jumlah pendapatan kasar daripada semua sumber setahun ditolak Perbelanjaan perbelanjaan asasi setahun dan bakinya melebihi daripada nisab Insyaallah, Pendapatan Menjadi Berkat, Pendapatan Pula Berganda-Ganda.

No comments:

Post a Comment